هزینه درمان ارتودنسی

ارتودنسی

ارتودنسی

مانند هر خدمت دندانپزشکی دیگری هزینه درمان ارتودنسی به تناسب  شدت ناهنجاری بیمار، سن بیمار، نوع درمان ( درمان متحرک یا درمان ثابت) و طول مدت تقریبی درمان ، نیاز یا عدم نیاز به کشیدن دندان ، نیاز به وسایل جانبی اضافه شامل هدگیر ، مینی اسکرو، ترانس پالاتال آرچ ، همچنین نیاز یا عدم نیاز به درمانهای جراحی فک علاوه بر درمان ارتودنسی، نوع براکت (فلزی کانونشنال یا سرامیکی یا دیمون……) ودر نهایت مهارت و تبحر درمانگر، متفاوت خواهد بود. لذا مراجعه حضوری به متخصص ارتودنسی جهت انتخاب بهینه ترین نوع درمان و اجتناب از مراجعه به افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای، تا حد زیادی هزینه ارتودنسی را کاهش داده و مانع از وارد شدن آسیب به دندانهای شما و  هدر رفتن زمان و هزینه ارتودنسی شما خواهد شد.لازم به ذکر است در برخی بیماران علاوه بر مراجعه حضوری، نیاز به گرفتن مدارک تکمیلی نظیر رادیوگرافی ها جهت ارزیابی دقیق ناهنجاری بیمار و برآورد هزینه دارد.لذا به هیچ عنوان امکان برآورد هزینه از طریق تلفن و یا اینترنت ( از طریق وبسایت و یا اینستاگرام و…) وجود ندارد و برای هر فرد بطور منحصر به فرد بر اساس نیازها و شرایطی که در جلسه معاینه دارد درمان طرح ریزی و هزینه اعلام خواهد شد.

انجام درمان ارتودنسی را به مثابه نوعی سرمایه گذاری بر روی سیستم دندانی و زیبایی خود تلقی نمایید و قبل از شروع درمان در مورد پزشکی که تمایل به انجام درمان نزد وی دارید تحقیقات مفصلی داشته باشید.بهترین و موثق ترین منبع جهت ارزیابی کیفیت کار ارتودونتیست، بیماران درمان شده و تحت درمان وی می باشند.حداقل از چند نفر که تحت درمان پزشک مد نظر قرار دارند در مورد رضایت از درمان سوال و پرس و جو فرمایید.

نحوه پرداخت هزینه درمان:

لازم به ذکر است به جهت سهولت در پرداخت هزینه ها بخشی از هزینه درمان جهت تامین وسایل و دستگاه ارتودنسی ( حدود ۳۰%) بصورت نقدی و مابقی طی ۱۵-۱۸ ماه بصورت اقساط دریافت خواهد گردید.لذا نبایستی نگرانی زیادی در مورد پرداخت هزینه درمان وجود داشته باشد و ما سعی خواهیم نمود تا حدی که شرایط اجازه دهد در مورد نحوه پرداخت همکاری لازم را با بیماران داشته باشیم.

1 Comment

  1. هاشمی گفت:

    کاملااااااا با مطالب ذکر شده موافق هستم. بنده در سال ۸۵ هر دو فک رو ارتودنسی ثابت کردم که به مدت چهار سال به طول انجامید و در بهمن ماه ۸۹ براکت هارو برداشتند.
    متاسفانه باوجود اینکه در اون زمان به دلیل دانشجو بودن در مشهد سکونت اما بجنورد توسط یکی از دندان پزشکان عمومی عالی در زمان و حرفه خودشون این کار رو انجام دادم.
    اما متاسفانه بعد برداشتن براکت ها باوجود استفاده از سیم متحرک دندن ها بدتر از قبل برگشت و کاملا موافق هستم که زمان و هزینه از دست رفته و الان مجدد تهران اقدام کردم که دکتر یعقوبی رو به بنده سفارش دادن و قرار هست که به ایشون مراجعه کنم و نظر ایشون رو جویا شم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کلیک راست در این سایت غیر فعال می باشد.